Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fan, nu kände jag mig som en dålig människa....

Publicerad 2011-10-21 21:27:50 i Vanlig vardag,

Imorgon var det inbokat eldning på stallet. Helt plötsligt kändes det lite ruttet när jag fick en förfrågan som jag glömt bort att vi pratat om tidigare. Nu var det inte samma datum som vi sa innan att vi skulle göra den här grejen, men jag fick dåligt samvete iaf. Ge och ta, heter det väl, och uppslutningen på eldningen i stallet på tre pers kändes helt plötsligt jävligt sur. Jaja, sånt som händer, men nu måste jag ju skicka sms till den som kom med förfrågan. om den andra grejen imorgon. Hmmm.....

Jag hade fastställt eldningen innan med datum och tid och så faktiskt och då kanske jag inte ska ha dåligt samvete. *Helvete vad illa det låter från kvällens Idol som är på tv samtidigt som jag skriver*

Nu ska jag fundera vidare på lite andra saker en stund innan jag skriver ett sista inlägg för kvällen för det tänker jag göra.

Min och hundens stil för kvällen, det enda som inte syns på bilden är vårat Baileysglas, men det är mest jag som dricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela