Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ett John Deere-inlägg väntar

Publicerad 2011-10-11 16:24:28 i Vanlig vardag,

Vi har en liten tillställning med John Deere på jobbet. Jag har ju förmånen att kunna fota och filma dessa maskiner och det har jag också gjort. Ikväll ska jag lägga upp filmerna som jag gjort och självklart lägger jag ut bilderna också. Imorgon kommer det fler maskiner. De talade om vilka, men jag fattade ingenting. Några maskiner var det iaf. Jag kom också på att istället för fota där maskinerna stå kan jag filma och då försvinner nog problemet med solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela