Real Time Analytics

Livet På En Kant

Den här bloggen håller på att dö och inte fick jag till någon söndagsfilm heller

Publicerad 2011-10-23 21:54:47 i Vanlig vardag,

Jag vet inte vad som hänt, troligtvis är det nya facebooks fel, men läsarna här på bloggen har försvunnit. De kommer nog tillbaka. Har sett att en del kör direktlänk nu till bloggen. Nåväl, jag skrev från början att jag skrev för min egen skull och att jag tycker det är roligt att skriva. Ett tag nu har jag tappat det lite, men jag tror att det kommer att komma tillbaka. L i stallet är så bra för henne blir man positiv av när man träffar henne.

Idag blev det varken foton eller söndagsfilm. Jag använde mobilen till att filma mig själv när jag sjöng youtub-karaoke igår kväll. Det skulle jag kunna lägga ut, men jag vet inte om ni vill höra det. Jag sjöng bla Hallelujah! Tjoho! Jag har ju inte något att skämmas över heller, så illa var det faktiskt inte. Däremot kan det nog vara bra om jag lär mig texten lite bättre innan för det låter faktiskt bättre i slutändan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela