Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vson is back

Publicerad 2011-11-01 06:14:37 i Vanlig vardag,

Vson har kommit hem från sin semester och han kan knappt bärga sig. Han har tjatat i tjugo minuter att vi hållerpå att missa bussen nu. Vi ska alldeles strax gå. Vi ska arbeta i stallet och på jobbet idag. Han längtar som bara den.

Idag blir det först arbete och sedan stallet. Verkar som att det skulle regna under dagen och jag tror nästan att jag ska höra om jag inte kan gå ner i ridhuset och rida. Nu när jag har kommit igång vill jag inte missa ett ridpass bara för dåligt väder.

Men nu måste jag gå annars missar vi bussen på riktigt. Blir en lång dag iaf för ikväll har jag kvällsfodringen. Tisdag är en jättebra dag för nu ska jag se första delen av Anno 1790 från igår. Jag hinner ju bara se ett halv avsnitt på vägen till jobbet. Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela