Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det var det här med älgen igen

Publicerad 2011-11-11 22:31:34 i Vanlig vardag,

Jag fattar inte vad det är med älgarna runt stallet nu för tiden. Tror ni inte att det var öga mot öga igen? Det är nästan så att jag skulle kunna tro att Norton var lite avundsjuk på Ante som fick se den förra helgen och därför ropade på dem idag när vi var ute på tur. Jag kan säga att det är galet läskigt att stöta på älg mitt i skogen när det är kolsvart ute. Tack och lov hade vi pannlampor, annars hade vi aldrig sett dem i tid.

Nej, nu måste jag dessvärre sova. Skriver mer om mötet imorgon. Galet trött är vad jag är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela