Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bilder på mitt nya residence

Publicerad 2011-11-30 21:55:57 i Vanlig vardag,

Idag fick jag nyckel till mitt nya residence. Det kommer att bli bra. Jag hyr den in andra hand och det är kvar lite grejer från hyresgästen som har förstahandskontraktet.

Möblerna är inte mina och jag har faktiskt inte så många här nere. Ska åka och hämta mina snart, men först måste jag jobba hela december.

Det här är vyn när man kommer in i lägenheten. Jag är ju ommöblörerare nummer ett så lite justering av möblernas placering kommer att göras ganska omgående. Dessutom måste jag hänga upp mina egna gardiner.


Det här är vyn om man lyfter blicken lite. Tycker om den höga takhöjden.


Det är är utsikten mot köket och här såg jag på en gång vilka gardiner jag vill ha. Bild kommer "I promise".


Här är vyn mot entrén och dörren närmast ytterdörren är till toaletten och den till vänster om den är till loftet.


Här är bild mot loftet.


Högra dörren leder till loftet och den vänstra till sovrummet. Lampan hade gått sönder i sovrummet så där gick det inte att fota. Ska göra det så snart jag kan.


Här är toaletten med dusch och tvättmaskin.


En till bild på badrummet.


Trappen till loftet.


Utsikt från loftet.


Hunden är lite sur för trappen var alldeles för brant för honom och han blev väldigt upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela