Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sova är bra

Publicerad 2011-05-16 06:19:51 i Vanlig vardag,

Låg i sängen i morse och funderade över varför jag har ställt klockan så tidigt. Jag har ungefär en timme över nu på morgonen räknade jag ut och då hade jag ändå legat i sängen i 40 minuter vaken redan. Det var inte länge jag behövde fundera för att råka somna om i 20 minuter precis innan man ska kliva upp förklarar det mesta. Jag missar inte bussen iaf, men jag fick väldigt bråttom istället.

Nåväl, måndagar är hunddag så det är jag och Vson i stallet ikväll. Han tycker nog att det är roligt att åka dit. Om det inte är några andra hundar där kan vi faktiskt ta och mocka hagen lite tillsammans han och jag. Han är ju så bra eftersom han tycker om alla stalluppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela