Real Time Analytics

Livet På En Kant

Rapportering av fredagskväll

Publicerad 2011-05-14 13:13:31 i Vanlig vardag,

Alltså det är inte ofta, men idag vet jag inte vad jag ska skriva om. Det kommer väl när jag börjar. Det är så jag brukar lägga upp mina inlägg. För en stund sedan öppnade jag min facebook och jag hade sju nya händelser bla ett inlägg där jag var taggad och sedan stod det: Hela världen vill ha rapport!!! =). Grejen är den att jag inte tänker skriva något om det än eller kanske inte alls faktiskt.

Det enda jag tänker skriva är att jag had en asnice kväll och hoppas att det blir fler sådana. Om ni inte fattar så får ni lösa det problemet själva.

Nu ska jag åka iväg till stallet och se om jag kan få något gjort idag. Risken känns överhängande att tanken kanske är på annat håll och att jag gör det jag verkar vara bäst på i stallet. Sätta mig på en stol och sitta kvar. Visserligen behöver båda hästarna motion idag, men jag får se vad jag lyckas åstadkokmma.

Jag kan ju säga att alla de tre sakerna som jag ville skulle hända slog in och jag har haft den bästa fredagen den 13:e ever!!!!

Och så måste jag lägga till. Det började regna och regnade på min mat och i mitt vinglas, men det är lugnt. Ni vet ju att jag är jag och sådana saker händer mig hela tiden. Ha en fortsatt bra dag alla kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela