Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ny dag nya tag

Publicerad 2011-05-04 06:19:10 i Vanlig vardag,

Nu sitter jag och ska åka iväg till mitt jobb om bara några minuter. Det var mycket lättare när det var fint och soligt ute. Inget att göra något åt vädret.

Idag ska jag motionera båda hästarna. Igår hade de ju varit ute i kallt och regnigt/snöigt väder. Jag får se vad jag gör med dem idag. Jag tror att Norton får gå en sväng ut eftersom han inte tycker om ridbanan, medan jag nog vill rida Ante där när han har vilat i två dagar.

Nej, nu måste jag gå så jag inte missar bussen och det har varit nära de sista dagarna att jag gjort det. Jag vill inte vara sen till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela