Real Time Analytics

Livet På En Kant

MIN HÄST HAR FÖLAT!!!!

Publicerad 2011-05-13 06:13:11 i MB,

I natt fick MB äntligen sitt föl. Hon har fått ett litet stoföl. Ni som inte har häst fattar inte vilken lycka en häst kan ge en människa. Idag är jag verkligen lycklig. Tyvärr har jag inga bilder än och jag känner inte riktigt att jag vill fråga efter några när hon som tar dem har suttit fölvakt natt efter natt nu. Hon lägger ändå ut på sin hemsida sedan.

Fölisen har redan ett namn, men det ska få ett eget inlägg senare. Jag hoppas att ni kommer att få en lika bra dag som jag redan har fått. Den här dagen kan bara bli bättre nu. När jag läste smset jag fått började jag nästan gråta av lycka.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-13 15:35:58

Ååååh, va mysigt ♥ Grattis

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-13 22:59:45

Mormor Jenny =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela