Real Time Analytics

Livet På En Kant

Märks på en gång

Publicerad 2011-05-05 16:31:08 i Vanlig vardag,

Igår hade internet värsta dampanfallet här och jag kunde inte blogga något. Det var ju inte hela världen, men det märktes verkligen på antalet besökare idag. Igår också för den delen, men det gör inget. Jag var helt galet trött igår och la mig först och sov mellan klocka sju och åtta och sedan gick jag och la mig klockan nio. Det var helt galet. Idag var jag mycket piggare och tur är väl det.

Jag har helt tappat räkningen på vilken dag det är. Efter en stund när jag tänker till kommer jag ihåg att det är torsdag, men det känns som att alla dagar är likadana just nu. Imorgon måste jag ta med mig hunden till jobbet och då måste han sitta i gäststallet. Det är ju säkrast när hästar går ut/in, men jag har redan dåligt samvete för att han ska behöva sitt ensam sen. Löjligt egentligen. Ensam där eller ensam hemma gör väl sak samma. Det handlar liksom om två timmar där och det är inte särskilt länge.

Nu ska jag äta lite middag och sedan åka iväg till stallet. Jag orkar inte gå till och från stallet längre utan har blivit en latmask och tar bussen. Nu tror jag inte att jag är i behov av den promenaden längre då jag går hela dagarna numer. Jag har slitit ut ett par skor på två månader nu och skor av samma modell och märke har hållit sex månader tidigare. Det säger en del. Idag känns det dessutom i fötterna. Nästa gång jag köper skor ska jag köpa med luft istället för gelsula. Jag tycker att luftsulorna är mycket bättre och jag har sådana problem med mina fötter att det känns viktigt med bra skor.

Jag har börjat inse vissa saker med mig och mina hästar iaf och det är intressant. Nu är det inget som jag vill skriva om här för det skulle kunna låta illa i vissas ögon, men för mig är det något positivt och ett bevis på att jag tror på det jag gör.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-05 19:09:34

Mitt besöksantal har också gått ned idag. Kanske är det bara en sån dag?

Tack igen för hjälpen!! det räddade min kväll och ger förhoppningsvis utdelning imorrn på utbildningen. Usch jag är nervös för både prov och framträdande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela