Real Time Analytics

Livet På En Kant

Duschen

Publicerad 2011-05-28 10:26:46 i Vanlig vardag,

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till stallet. Idag ska jag skynda mig för jag vill hem lite tidigare då jag tänkt göra annat senare. Vi får väl se hur det går. Jag och tidsuppfattning ligger inte i samma mening egentligen.

Hunden får följa med då jag ändå ska ha honom ikväll och inte orkar stressa iväg för hämta honom. Först blir det en dusch för det är jobbigt när man svettats i håret och det börjar klia. Oj, det där kanske man inte ska skriva för det känns som att det säger för mycket om mig fast jag tror inte att jag luktar äckligt i övrigt. Det är bara håret som börjar klia. Idag måste jag motionera båda hästarna. Ante kanske det blir lite longering av först för han är så tjurig om han vilat dagen innan. Han är nog en sådan här häst som vill arbeta nästan varje dag. Igår regnade det så mycket att ridhus typ var enda alternativet till ridning.

Nej, nu blir det duschen och mot andra äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela