Real Time Analytics

Livet På En Kant

Date via kontaktannons

Publicerad 2011-05-27 21:18:53 i Vovven,

Jag fick en förfrågan idag som jag känner att jag inte bara kan släppa iväg utan vidare. Därför beslöt jag mig för att haka på det hela. Jag förstår att ni inte är inne på den linje som det här handlar om nu och faktum är att jag har full förståelse för er.

Det handlar helt enkelt om herr V. Han sa till mig idag att han vill gå på date och jag menar vad ska jag säga. Med tanke på hur mycket han arbetar och så kan jag liksom bara inte låta bli att inte hjälpa honom. Idag när vi var i stallet talade han om för mig att han kände att det luktade att det varit en tjej där och det var då han blev lite sugen. Ni vet män- sugna, det säger väl allt.

Vi fortsatte att diskutera det här och har kommit fram till några saker tillsammans. En sak vi beslöt var att det enklast sättet att få till hans date är via en kontaktannons här på bloggen. Sagt och gjort tänker jag därför lägga ut en idag. Däremot var vi inte överens om innehållet. Vson tyckte att viktiga saker att ta upp var han stora fina och manliga leksaker. Att han vinner över matte ibland och vägrar släppa pinnarna utanför porten så att de följer med in. Han säger att det visar på hans manlighet. Att han gärna försvarar sina privata ägodelar mot andra hanar med livet som insats, dvs även hans tjej. Att han kan utföra många olika typer av arbeten. Ja, han hade fler saker som han ville lägga in i annonsen, men jag sa att det där sakerna nog inte skulle gå hem hos en tjej utan att vi kanske skulle lägga in andra saker om honom istället. Det råder verkligen delade meningar på det här området. Efter mycket om och men gav jag upp och har låtit honom bestämma innehållet. Jag är tveksam till eventuella svar.

Manlig hane 5 år söker söt (yngre) tjej

Jag är 5 år/73 cm/37 kg välhängd med vältränad kropp. Söker dig, tjejhund, som är snygg och vältränad. Inga fetton göre sig besvär, tack! Gärna yngre tjej.
Jag tycker om leksaker och har 1 st röd boll(motsvarar i en mans värld en ferrari), 1 st tennisboll(inte så stolt över, motsvarar väl en Lupo), 1 st läderkula(motsvarar en lastbil) samt 2 stycken vattenkannor(motsvarar sportbåt och lyxyacht) en grön och en orange. Tycker om att spendera mycket tid tillsammans med dessa och jag ser med fördel att du är likasinnad. Jag är även ägare till diverse pinnar, men de är utspridda och jag har dem lite här och var.
Jag tycker om att resa och åker ofta SL, både tåg och buss. Min favorit är däremot bil, men det händer inte så ofta just nu.
Det är bra om du inte blir generad lätt då hygien är viktigt för mig och jag ofta tvättar min manslem som för övrigt är av bra storlek. Även här är ser jag med fördel att du är likasinnad. Jag tycker inte om snuskon!
Jag är intresserad både av någon som jag bara kan sätta på för en dag och även av ett förhållande. Det är inte så noga faktiskt. Bara du är en tjej. Jag är inte böghund.
Fördel är också om din ägare är av manligt kön då min är av kvinnligt. Det gör det hela mycket enklare för alla inblandade parter.
Lättaste sättet att kontakta mig är att kommentera inlägget!




Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-27 21:28:53

HAHAHAAH! Underbart!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-27 21:55:46

Jo, han har inte så många hämningar den hunden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela