Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen är jag också inne

Publicerad 2011-05-05 22:40:38 i Parodi på artiklar,

Äntligen har det kommit mode som passar "min" stil. Alldeles för bara några sekunder sedan var jag inne på Expressen och försökte hitta något om morgondagens väder. Det gjorde jag inte, eller rättare sagt hittade jag annat att läsa. Det fascinerade mig lite. Jag insåg att helt plötsligt är min stil inne - plastkasse. Kolla själva: Hetaste väskan - en plastkasse!

Personligen kör jag inte som i artikeln märkeslöst. Det verkar alldeles för lågt för min smak. Jag föredrar lite finare kassar. Vanligast är att jag använder mig av en PrisXtra. Vill jag köra på en lite billigare variant tar jag Willys, men det är bara om jag absolut inte riskerar att hamna på något finare ställe. Jag vill ju inte behöva skämmas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela