Real Time Analytics

Livet På En Kant

Underhållning

Publicerad 2011-03-26 21:30:59 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu är jag hemma från middagen och det var, ja inte trevligt kanske, men lätt underhållande. En människa liknande Fester serverade och jag kan säga att det blev ingen dricks. Jag kom lite senare och min mat var redan beställd, men servitören kom precis med de andras mat när jag kom och då bad jag att få mitt vin. Det glömde han först sedan säger vi till igen, då jag redan fått min mat och han går och häller upp vin och någon annans öl. Och vad händer sen, jo, han går och bakar en pizza. What liksom? En pizza? Vinet och ölen då? Ja, ölen den lär ju ha hunnit bli avslagen, en annan i sällskapet gick och hämtade mitt vin, men ölen, ja, den stod kvar på brickan ett bra tag.

Ja, herregud, vad ska man säga. Det blev roligt. Sedan var det också en kvinna med barn vid bordet bredvid som lite odiskret presenterade sin "nya" man för dottern. När mannen gått, eftersom han "råkade" stöta på dem på restaurangen började mamman frågade vad dottern tyckte om honom. Måste ju erkänna det var lite lockande att gå förbi och säga något i stil med: Du kan ju börja träna på att säga pappa! alternativt Hur kändes det att träffa din blivande pappa?, men det är ju sådant man inte gör, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela