Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tror på en bra dag igen

Publicerad 2011-03-22 06:31:18 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Idag känns det mycket bättre. De senaste dagarna har jag sovit mycket bättre än vanligt och jag vet inet vad det beror på, men att vakna piggare är trevligt. Nu ska jag alldeles strax åka till jobbet för en ny arbetsdag.

På tal om annat fick ordet tönt en ny betydelse igår, jag ska förklara lite närmare, men det var en jag satt och pratade med jag blev så störd på människan. Igår insåg jag dock att tönt är den rätta beskrivning. Den personen måste känna sig otroligt liten här i världen som har ett så enormt bekräftelsebehov. Jag ska gå in närmare på det senare, men inte just nu för nu måste jag åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela