Real Time Analytics

Livet På En Kant

Segmåndag

Publicerad 2011-03-14 07:27:28 i Vanlig vardag,

Idag var jag lite seg nu på morgonen känner jag. Jag skulle verkligen behöva komma på ett sätt att gå till sängen tidigare. Det var en dag nu jag när jag kom hem och konstaterade redan 21.20 att jag var tillräckligt trött för att lägga mig, men det tog två timmar till innan jag gick och la mig. Jag fattar inte. Hur svårt ska det kunna vara att bara gå till sängen. Ja ja, jag får väl lösa det på något sätt.

Idag blir det iaf jobb och sedan hämta hunden och vidare till stallet. Imorgon bara måste jag vara ledig för jag har sjukt mycket att göra och om jag inte är ledig får jag vara uppe till klockan tre varje natt sedan för att komma ikapp. Nej, nu måste jag gå om en kvart går bussen till jobbet och jag måste fixa lunch och gå ut med hunden innan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela