Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mål två uppfyllt!

Publicerad 2011-03-10 21:57:05 i Vanlig vardag,

Jag skrev för ett tag sedan att jag hade några mål uppsatta för den här bloggen. För en stund sedan kom jag till insikt om att jag faktiskt uppnått ett av dem idag. Jag trodde inte att jag skulle uppnå det så snabbt. Det är väl i sig inget fantastiskt, men det är ändå ett bra resultat tycker jag. Jag har inte gjort så mycket sista tiden för att "locka" hit några läsare heller utan bara skrivit på om ditten och datten. Det var roligt iaf och jag blev positivt överraskad, men jag verkar vara inne i en sådan period just nu. Allt flyter liksom bara på. Det känns otroligt bra. Lite undrar jag om det är för att jag skrev att jag ville åka räkmacka en stund. Det kanske egentligen var en undermedveten önskning som slagit in. Vem vet? Roligt är det och det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela