Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lyckats fixa en del ändå idag när jag tänker efter

Publicerad 2011-03-28 19:05:46 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu när jag ser tillbaka på dagen har jag ändå lyckats fixa en del saker.  Jag har fått till en dejt mellan mig, Norton och hovslagaren. Välbehövligt nu och det känns bra. Jag har även ringt ett till bra samtal och jag hoppas att det leder till något, men det är inget jag tänker skriva om här. Det är en hemlis än så länge, men inom sinom tid kommer även ni att få ta del av den biten. Nu är det bara pappret till FK kvar som jag ska fixa. Hate pappiere kan jag säga, men det här ger pengar och det känns bra.

Idag fixade jag inte allt jag tänkte i stallet däremot. Hunden fick riktig damp och jag blev tvungen att ta bussen hem. Jag fattar verkligen inte det där. Han stod bara och skakade till slut och det var bara att avsluta och gå till bussen istället. Det måste vara en enorm stress för honom för han börjar fälla jättemycket päls och den blir helt glanslös samtidigt. Jag tror ju att det är en fixidé han fått, men jag vet inte hur jag ska göra för att lösa problemet. Det blir lite googling på ämnet och sedan får jag ta mig en funderare. På något sätt måste det gå att lösa.

Nej, nu ska jag göra en uppfräschning här. Veterinären kommer och hämtar lite saker och lite piff kanske behövs. Inte för att det är skitigt, men jag kan ju låtsas att jag är mer ordningsam än jag egentligen är. Skorna behöver ju inte ligga tvärsöver hela golvet, det räcker med halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela