Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lördagkväll

Publicerad 2011-03-26 18:41:13 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu är jag hemma från stallet och det var trevligt idag. Det känns lite som att jag inte hann med att göra mycket, men det tog lite tid att titta på Ante när han lyckligt busade runt i hagen. Solen sken och vädret var helt underbart. Nu ska jag ta en dusch och åka vidare till nästa ställe. Det blir lite mat ute med trevligt sällskap. Lagom sådär en lördagkväll.

Imorgon blir det tidigt till stallet för Ante vill vara ute några timmar längre än idag och eventuellt följer jag med ett gäng ut och rider sväng med Norton. Jag får se helt enkelt hur det känns. Nu är det iallafall dusch, mina nya byxor som jag köpte igår och mat på krogen. Tror på en bra och trevlig kväll. Får se vad jag hittar på efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela