Real Time Analytics

Livet På En Kant

Liten-snopp-syndromet

Publicerad 2011-03-23 19:21:55 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Bara av att läsa rubriken har ni ett, fått idéer om vad det är, två, ni undrar om jag blivit utsatt för det.

Nu är det så här att liten-snopp-syndromet är något som förföljer vissa män genom livet. Personligen vet jag inte om det egentligen har något med "storleken" att göra och jag är inte beredd att se om det är så det förhåller sig heller. Det lämnar jag till andra att ta reda på. Att fråga rakt ut skulle kunna vara ett alternativ, men jag tror tyvärr att svaret skulle kunna bli missvisande, då sanningshalten skulle kunna vara låg.

Liten-snopp-syndromet märks mer i personens attityd och bekräftelsebehov. Vanligt förekommande är att personen som lider av det måste hävda sin bekräftelse gentemot andra män som inte lider av syndromet och som dessutom är mer manliga. Det är här man kan ställa sig frågan: Har de studerat den andra mannens? Ett annat symptom är att de genom grupptryck och skitsnack får en annan man att se sämre ut, alternativt ha större liten-snopp-syndrom. Det är också viktigt för den här personen att gömma undan sitt liten-snopp-syndrom och att visa sig manlig gentemot det kvinnliga könet. Ni kanske också känner någon som lider av det här.

Svaret på fråga två är: Ja, jag har blivit utsatt för det, idag faktiskt, även tidigare också. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska tackla det här. Det känns lite svårt och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Personligen tror jag att i fallet jag pratar om just nu skulle någon form av terapi vara behjälplig. Jag tror att jag ska hjälpa till och det är nästan så att jag kan tänka mig att dela med mig här på bloggen om min taktik och mitt upplägg. Att gå fram och fråga om personen lider av liten-snopp-syndromet känns fel och det gör det även om man går fram och säger att en penisförlängning kanske kan hjälpa. Alltså jag vet inte riktigt, men på något sätt måste jag ändå lyckas hjälpa till.

Ni får gärna komma med tips och idéer för det här är något nytt som jag inte hållt på med förut. Nämner igen - "...och jag är inte beredd att se om det är så det förhåller sig heller." innan ni kommer med tips och jag bara antar att ni fattar vad som menas med det. Jag kan tillägga att det är samma person nu som jag kallade tönt för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela