Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite snabbt

Publicerad 2011-03-12 05:52:56 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu ska jag åka iväg och jobba. Jag hinner inte skriva något inlägg här nu förutom det här lilla då, men jag slutar halv tre och sedan ska jag till mina egna hästar. Jag skriver väl något när jag kommer hem. Tänkte höra om jag kunde åka förbi och spela WII med familjen W-T ikväll. Det brukar vara underhållande. Då kanske jag ta mig för att se Melodifestivalen för det brukar ses där.

Jaja, jag får väl se. Ha en bra dag för det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela