Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppdag idag

Publicerad 2011-03-06 07:50:47 i Norton,

Idag ska jag och Norton då iväg och hoppa. Det ska bli riktigt roligt. Synd att Ante är skadad när det är något roligt på G, men tur att jag har gamle Norton att leka med. Carro ska ta lite bilder så jag lägger ut dem här så fort jag fått dem av henne. Skönt att ha en fotograf med sig. Hade jag hittat laddaren till videokameran sedan flytten hade det kanske blivit en liten video också, men idag blir det bara bilder.

Har inte tid att uppdatera så mycket nu för jag ska iväg till tåget nu. Ni får ha en bra dag så länge och det ser ut att bli superväder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela