Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fredag

Publicerad 2011-03-11 07:24:51 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Jag börjar lite senare idag och tänkte gå upp lika tidigt som vanligt, men så blev det ju inte. Ska ta en snabb sväng med hunden ute och sedan åka iväg. Var in på Facebook nu på morgonen och det var högst ointressant. Fan vad folk gnäller. Om de istället för att sitta där och spendera tiden med att skriva töntiga, tråkiga, gnälliga inlägg och istället göra något vettigt kanske de slapp vara så förbannades bittra.

Nej, nu är det som sagt jobbet som gäller. Jag hoppas på en nice dag och det blir det säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela