Real Time Analytics

Livet På En Kant

Suck!

Publicerad 2011-06-11 18:51:57 i Vanlig vardag,

Blir nog ingen hemfärd imorgon. Idag har jag varit på två rullstolsturer och båda slutade illa. Nu har jag varit här i två dygn och de har inte gjort någonting. När jag kom in på akuten i torsdags tog de prover och det är allt. Läkaren idag påstod att infektionen blir bättre när bättre, men hur kan han veta det om han inte tagit något nytt prov? Ja, jag börjar ifrågasätta det här nu. Sköterskan talade om för honom att det inte var ett blodtrycksfall jag fick tidigare idag och att jag inte klarade mig så att jag kan åka hem. Sedan går läkaren direkt in på mitt rum och säger åt mig att jag ska bli utskriven imorgon. Nog för att jag VILL åka hem, men hur ska jag kunna göra det i det här tillståndet? Jag kan ju inte ens sitta i en rullstol i tio minuter.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-06-11 22:03:19

Vilken knäpp läkare du måste ha?!

Verkar väldigt skumt att dom inte gör något.

Känner du dig alls något bättre eller är det samma?

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-06-11 22:05:02

Hur gick det förresten med KS?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela