Real Time Analytics

Livet På En Kant

Psykolog

Publicerad 2011-06-12 10:41:43 i Vanlig vardag,

Läkaren har nu varit här och gjort sitt utlåtande. Han påstod dessutom att de tagit prover och sa att de hade klockslag på vilka tider. Sköterskorna som varit med när jag ramlat ihop har sagt att det inte är blodtrycksfall, och visserligen påstår läkaren inte det idag. Jag får inget andra utlåtande av någon annan läkare heller. Imorgon ska jag träffa psykolog tydligen och sedan få åka hem. För det är tydligen det som är fel. Välkommen till svensk sjukvård 2011! Nej, så blir det inte. Så vitt jag kan minnas är INGA prover tagna. Alternativen som finns kvar nu är 1. Utskrivning och åka hem alt 2. Annat sjukhus. Läkaren här menade på att jag var trött och matt efter infektionen, men trött och matt har jag varit förut och det här känns som något annat. Däremot börjar jag tro på det de säger fast jag vet att det känns som något annat.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-06-12 11:33:52

Stå på dig kära vän!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela