Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ont, ont och åter ont!

Publicerad 2011-06-01 21:26:02 i Vanlig vardag,

Idag tänker jag inte skriva något för jag har sjukt ont i ena sidan på kroppen och har intagit soffläge redan. Ni får hålla tillgodo med andra inlägg. Imorgon hoppas smärtan ska vara borta och jag ska vara back in business igen.

Röda dagar som inte är söndagar är de överlägset sämsta på mitt jobb för då går det ingen buss alls så det är väl bara till att promenera imorgon. Jag lär ju inte dö, men jag har börjat känna mig så lat. Jaja, ingen idé att klaga. Det finns säkert någon som har det sämre än mig.

Huvudsaken är att jag inte har ont imorgon då är inget något problem längre, men nu ska jag gå och tcka synd om mig själv igen i soffläget jag hade intagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela