Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ny dag

Publicerad 2011-06-10 08:42:44 i Vanlig vardag,

Halvsitter nu i sängen och väntar på frukost tror jag. Inte för att jag varken är så sugen eller hungrig, men den verkar komma ändå. Jag tror att ronden är någon gång mellan nu och halv elva och jag antar att jag får veta när jag får träffa neurologen då. Idag kan jag lyfta benen, men har istället fått väldigt ont istället. Det började med att jag fick sjukt ont i ryggen i natt och idag har jag ont i både leder och muskler. Det kanske är bättre än att inte kunna röra sig. Jag vet faktiskt inte. Nu ska jag äta frukost och 'gå' på toaletten, vilket känns som ett monsterprojekt, och sedan vänta på bättre tider eller något annat roligt.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-06-10 08:49:09

Har de AC där på sjukan? Det är sjukt varmt ute redan och klockan är inte ens 9. Puh!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-10 09:28:25

Något annat roligt måste ju vara mig du väntar på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela