Real Time Analytics

Livet På En Kant

News, news!!!

Publicerad 2011-06-14 11:04:49 i Vanlig vardag,

Läkaren har precis varit här på sin rond. De vet fortfarande inte exakt vad som är fel. Hon sa att det kunde vara något med infektionen jag hade eller alternativt antibiotikan jag fick. Svårt att veta. Virus/infektioner kan ju te sig konstigt ibland och ge andra utslag. Idag har jag redan lämnat prov två gånger och ska lämna en gång till. Hon vill också göra en röntgen på hjärnan, inte för att hon tror att något är fel, utan helt enkelt för att säkerställa att det inte är något. Det verkar också som att hon tänker skriva ut mig imorgon och det känns som världens lyx kan jag säga. Jag ska få åka hem! Happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela