Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket bättre efter behandling!

Publicerad 2011-06-13 09:06:12 i Vanlig vardag,

Idag känner jag mig bättre än igår. Jag känner mig mycket piggare och kan gå med någon form av gå stol eller vad det nu är. Nu går jag ju bara till toaletten så det är ju inte direkt något maraton jag utför, men med tanke på att jag knappt tog mig till rullstolen från sängen igår är det ett stort framsteg. Själv hade jag hoppats på att bara hoppa upp ur sängen nu på morgonen, men det fungerar tydligen inte på det sättet. Det dåliga idag var att jag hade lågt blodtryck, 89 i övertryck och 68 i undertryck. Säger inte mig så mycket, men jag fattar ju själv att det är lågt då jag haft mellan 100 och 120-130 i övertryck innan. Pulsen var också lägre idag, 52, och jag har innan legat på 68. Jaja, läkaren skulle tydligen komma vid kl 11 och då får vi se vad som händer vidare. Än så länge har behandlingen bestått av en påse dropp. Senare idag kommer även Lotta och hälsar på och det känns bra att ha något att se fram emot för i övrigt ligger jag liksom bara här. Känslan av att kunna börja sträcka på kroppen igen är obeskrivlig. Jag känner nu hur många muskler som inte fungerat på några dagar.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-06-13 09:37:47

Åh så skönt! Mer bra saker nu!

Lotta sa igår att hon skulle hälsa på. Jag skulle hängt med, men jag måste jobba =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela