Real Time Analytics

Livet På En Kant

Marknaden: Intressenter av Jenny

Publicerad 2011-06-19 23:12:59 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Jag vet inte riktigt vad som hänt den senaste tiden, men på marknaden Intressenter av Jenny har det dykt upp ganska många aktörer. Det är inte direkt så att jag har letat eller så utan de verkar helt enkelt bara dyka upp på de mest konstiga stället. Egentligen är det väl bara att tacka och ta emot.

Lite är det på det sättet att jag kan sålla lite. Det känns bra. Jag vet inte varför de dyker upp just nu heller, men för underhållningsvärdet kanske jag ska prova på några av dem. Det är ju inte direkt så att jag har mycket att göra om dagarna just nu. Jag kan ju liksom inte ens gå ut med hunden. Faktum är att det är ganska roligt att ha intressenter. Speciellt när man är singel. Då är det ju bara att köra! Jag trivs bra som det faktiskt. Singel alltså. Livsstilen passar mig bra. Jag är nog lite av den flirtigare typen som person och när man är singel är det bara att köra på då.

Jaja, det är nog bara att tacka och ta emot så länge det varar. Folk verkar dessutom tro att jag är närmre 20 numer och det är väl inte heller något negativt. Inte för att jag känner att jag på något sätt lever efter en viss ålder, men det är nog ändå tacksamt att inte åldras. Nu tycker väl jag att det här med hur gammal jag ser ut har gått till överdrift och det börjar kännas uttjatat att de tror att jag inte är äldre, men men....det kommer nog en dag när jag tyker att det är underhållande igen. Hellre kanske att se tio år yngre ut än att se tio år äldre ut.

Jag tror att man blir som den ålder man känner sig och jag känner aldrig att jag ens åldras och det kanske helt enkelt är det som gör att jag ser yngre ut.

Nej, nu ska jag sluta klaga över mina i-landsproblem och lägga mig och sova. Förhoppningsvis väntar en ny vecka med bara tillfrisknande och redan nu känns det som ett mirakel att jag är så pass bra som jag redan är. Bara de här fyra dagarna som jag varit hemma har jag blivit en miljon gånger bättre. Innan veckans slut kanske jag nästan är tillbaka i normaltillstånd. I morse gjorde jag en neurolog-check och vänster sida är fortfarande sämre, men jag tror att det inte kommer att vara ett konstant problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela