Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kändes som en milavandring

Publicerad 2011-06-15 13:08:11 i Vanlig vardag,

Har precis varit ut på vad som kändes som en milavandring. Jag gick ner till huvudentrén, tog ut pengar, köpte kaffe, tog en metro och gick sedan ut på baksidan där det är en fin park. Jag har stått och suktat efter den där parken flera gånger och idag kunde jag äntligen ta mig dit. När jag gick i de få trappsteg som var på min lilla vandring kände jag att jag verkligen är sämre i vänster sida. Det är väl bara att träna på för att det ska bli bättre. Jag tänkte redan när jag gick andra gången på att inte fuska och använda bara högersidan. Hoppas på att det blir bättre och bättre nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela