Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag måste nog göra det här

Publicerad 2011-06-26 12:23:25 i Vanlig vardag,

Efter lite betänketid har jag nu bestämt mig för att göra en större förändring. Inom mig vet jag att jag måste göra det här. Jag kan inte gå vidare annars. Eftersom jag inte kommer att kunna gå vidare annars. Nu när jag har funderat lite också, jag har inte så mycket annat att göra på dagarna just nu, så har jag kommit fram till att nu är en bra tid att börja planera för det också.

Det kräver lite arbete, planering och framförhållning för att kunna genomföra och idag har jag tagit första steget. Jag tänker inte avslöja vad det är jag ska göra förrän det mesta är fardigt och det kommer att ta ett tag. Några månader skulle jag gissa. Det känns som att jag inte kommer att bli hel igen om ag inte gör det här. Nu tycker jag också är en bra tid då jag inte har mycket som håller mig fast. Eftersom det kräver arbete är det lika bra att börja på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela