Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon är det nya prover igen

Publicerad 2011-06-13 19:59:25 i Vanlig vardag,

Idag har jag känt mig som en ny människa. Jag har haft en helt annan kraft i kroppen också. Nu kan jag ta mig upp ur sängen själv om jag häver mig upp med gå-bordet som jag fortfarande använder för att gå. Lårmuskeln orkar fortfarande inte lyfta kroppen utan jag tar mig upp med armar och överkropp. Nu på em-kvällen gick jag hela 15-20 meter med hjälp av gå-bordet och det kändes i kroppen som att jag skulle gått två mil mer otränad än jag är idag. Däremot är det tusen gånger bättre än igår och det känns hoppfullt. Nu känns det som att en hemresa kanske inte är så långt bort ändå. Imorgon ska de ta några blodprov. Jag vet inte riktigt vilka, men det var en par stycken. Kanylen som jag fick dropp i inatt börjar vara det mest irriterande och det är nog ett hälsotecken. Den får sitta kvar ändå till efter ronden imorgon då vi vet om jag kommer behöva någon mer medicinering. Nu ska jag fortsätta lyssna på radio och läsa lite ur boken jag snart läst ut Paulo Coelho - Zafiren. Jag längtar verkligen att kunna vara ute igen. Tittade suktande på parken utanför idag. Det såg så skönt ut där ute i solen idag. Imorgon kanske min morbror kommer förbi och man räknar verkligen ner till varje besök. Idag var Lotta förbi på fm och min mamma nu på em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela