Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hej! Jag heter Ante och jag är inte alltid lydig

Publicerad 2011-06-25 22:24:26 i Ante,

Nu ska jag berätta för er om när vi löshoppade idag. Egentligen är jag en super(ordentlig), intelligent, påhittig och ehhh, lydig häst. Egentligen alltså! Nu anser jag att det första superordentlig. Ja, alltså jag personligen tycker att jag är det, men alla håller inte med. Själv förstår jag mig inte på dem. Sedan använder jag ofta min intelligens. Helst tillsammans med min påhittiga sida. De är jättebra att kombinera och jag är mycket effektiv i användet av de egenskaperna. Lydig är jag också, när jag vill såklart! =)

Idag löshoppade vi alltså. Jag visade först på min lydiga sida och det såg ut såhär.



Sedan fortsatte jag med min ordentliga sida och ställde snällt upp för ett fotografi. Kolla vad snyggt jag snurrade till läppen. Samtidigt som jag fixade med läppen tog jag fram de två andra egenskaperna intelligent och påhittig.



Nu visar jag på mina egenskaper intelligent och påhittig. Behöver jag ens säga mer??? En bild säger mer än tusen ord.



Matte blir arg!!!



Jag återgår till att vara ordentlig och lydig. Det verkar enklast att låtsas vara det. Alla blir nöjda och glada då.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-06-26 00:49:59

Hahaha där fick du allt till det =) Han är ju så förbaskat söt den där Ante!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela