Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bilder på Norton från igår

Publicerad 2011-06-26 12:42:21 i Norton,

Det blev några bilder på Norton också. Han var ju inte riktigt i någon showmood, men han blir nästan alltid ändå bra på bild.



Han tycker egentligen inte om att löshoppa, men här ser han glad ut och när det bara var små kryss tyckte han att det var roligt. Jag tror att han tycker att det är roligare att hoppa med ryttare för att då blir det lite mer hjärna i det hela.



Här valde han att ta ett helt varv på gräsbanan i förvänd galopp och jag fattar inte riktigt varför.

 

Och så en avslutande bild!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-04 15:23:56

Så otroligt fin han är <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela