Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min statistik-läsarprofil-vanligaste sökord-smisk

Publicerad 2011-07-18 22:17:23 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Eftersom statistiken följer bloggens nisch och stil. Hur nischad och stilmedveten den här bloggen nu är. Tänkte jag att jag skulle dela med mig av lite statistik från de senaste 30 dagarna. Vi börjar med att konstatera att ni läsare tillsammans spenderat 1 dag och 19 timmar på min blogg. 1 dag och 19 timmar - på vadå? Ja, läs och konstatera. Jag har nedan gjort en läsarprofil och ja, känner du dig träffad?


Vi övergår till sökningarna. Förra månaden var det vanligaste sökordet för bloggen smisk, ja, ni hörde rätt smisk. Nu förstår jag var de flestas tankar går till, men vänta, det blir värre ska ni se.

På första plats de senaste 30 dagarna hittar vi kloka ord på vägen. Det är ju bra att folk vill ha det, men om de hittar det på min blogg tror jag nästan att de är ute och cyklar. Jag kanske måste göra en liten varningsruta innan folk går in och börjar läsa här där det står: Stop! Innan du börjar läsa här. Kontrollera att du tagit dagens dos av medicin. Om inte, hämta omgående en dubbel dos av valium alternativt ta en hallugen. Vissa av inläggen kan annars verka som att du hallucinerar och det är lättare att förbereda kroppen med lugnande alt en drog.

Efter de kloka orden vi tar med oss på vägen fortsätter vi med att hitta livet på en kant. Jo, det är klart. Det borde framgå av rubriken och namnet på bloggen att det är det den handlar om. Här behövs nog ingen varningsskylt.

Det var ju nedåt vi skulle dala och varningar har ni fått nu. Näst på tur står sprutsugen.se virus. Ja, alltså lite besviken är jag. Kunde det inte stått sprutsugen.com virus. Jo, det är bättre. Alternativet skulle kunna vara sprutsugen.nu virus, men klingar inte alls lika bra som .com gjorde. Oj, åter till statistiken. Jag vet inte vad som hände min blogg här. Eh, här borde jag hitta på något att skylla på, men jag vet inte. Får jag svara kloka ord på vägen sprutsugen com virus, eller?

Vi fortsätter på nästa logiken i det här verkar total. Vi är nu inne på liggkurva och ja, efter ett virus kan väl inte den gå annat än nedåt eller? Jo, vi konstaterar att iom att liggkurva kommer efter fortsätter vi dala.

Vi övergår kort och gott bara till ett enda ord knull. Den som följer min statistik förstår nog innebörden efter den tidigare väldigt låga liggkurvan som syntes och frågar nu helt enkelt knull?

Som om det inte vore nog inser vi nu att livet spårat ur. Vi behöver helt enkelt något att skylla på och tänker förtvivlat.

Tills vi kommer fram till att vi skyller på att vi har fel på hörapparaten och har inte hör något om något statistik eller vad vi pratat om och kommit fram till tidigare i inlägget.

Vi börjar nu bli mer och mer deprimmerade av våra problem och fortsätter in på en ny bana.  Vi har övergått till där konsten tar slut tar våldet vid. Efter att ha utövat det på oss själva under en tid tas vi in på tvångsvård och gör numer inte annat än att sitta och stirra på en bild på ett senfäste på en häst.

Som om det inte vore nog vägrar vi numer vanliga kläder. Vi är ju fortfarande lite besatt av våran liggkurva och vägrar använda annat än våra badbyxor i ylletrikå.

Nej, det här var bara den här månadens tråkiga statistik. På återseende kära vänner. Smisk fanns inte ens med på listan den här månaden och lite besviken måste jag säga att jag är.

SVD SVD EX EX 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela