Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sjukt snygga möbler!

Publicerad 2011-07-03 15:39:00 i Vanlig vardag,

Idag satt jag och surfade runt en stund sedan jag kom hem från stallet. En sida som jag hittade för någon dag sedan är http://www.trendhunter.com och idag kollade jag lite där igen. Förra gången jag var in på sidan kollade jag bara på en specifik sak. Idag hittade jag först de här snygga möblerna http://www.trendhunter.com/trends/moda-collection i viktoriansk stil. Sedan när jag fortsatte bläddra lite hittade jag lite upp piffade IKEA-möbler.

Med lite kreativitet kan man  verkligen ta en trist grej och göra lite roligare. Bok är ju dessutom ett av de tråkigaste träslagen och här blir möbeln till och med rolig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela