Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min värld håller på att gå under här nu....

Publicerad 2011-07-30 21:54:44 i Vanlig vardag,

Jag kom precis hem nu. Fick tips om att prova en grej och jag var ju bara tvungen.

Letade snabbt upp länken med det lilla testet och jo, tro det eller ej. Jag klarade 18 sekunder plus. Dock långt ifrån de 2 minuter som krävs för en amerikansk stridspilot, men det har ju heller aldrig varit något mål i mitt liv.
http://www.sund.nu/docs/multitasking.html
Det var lite svårt och kan nog vara beroendeframkallande eftersom man vill bli bättre och bättre.

Fortsatte i samma anda, googlade multitasking test game,  och hittade då det här: http://kbhgames.com/Multitasking-Test-Game-1407/. Jag får seriöst cp-damp på spelet om det nu är ett spel det är. Bästa jag fått är 1302 poäng. Det är så sjukt svårt att jag blir arg när jag spelar. Bara måste prova att spela några gånger till.

Kanske om du får mer att du inte behöver kommentera och tala om det för mig för jag vet inte om jag klarar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela