Real Time Analytics

Livet På En Kant

Middag

Publicerad 2011-07-03 18:15:00 i Vanlig vardag,

Nu är det snart dags för middag. Lite pinsamt är det att jag först glömde bort det. Hur kunde jag göra det liksom?? Typiskt mig. Har gjort så massor med gånger förut. Som tur är hann jag bli påmind innan. Puh!

Den här dagen har varit riktigt bra. Först provridning av Norton som jag är nöjd med, en vilopaus mitt på dagen och sedan nu på kvällen middag med supersällskap. Vad mer kan man begära av en söndag?

Veckan som kommer är den sista som jag är hemma heltid. Sedan blir det till att börja med jobb på 25% och jag hoppas kunna bli bättre och bättre. Om jag ska vara ärlig har jag redan ångest för att jobba två timmar, men det är så lite att det borde gå. Tempot lär inte heller vara det högsta då jag fortfarande är väldigt trött när jag gör saker. Nu gjorde jag lite för mycket i torsdags och det känns fortfarande. Fredagen var jag näst intill utslagen bitvis och igår låg jag också i sängen mitt under dagen. Enda tacken för att jag har varit trött i några dagar är att jag sovit bra på natten.
 
Jaja, nu har jag inte tid längre. Middagen väntar, eller rättare sagt restaurangen och sällskapet väntar så det är bäst att jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela