Real Time Analytics

Livet På En Kant

.....säg åt ....... att sluta använda sexleksaker.

Publicerad 2011-07-10 21:11:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Jag vet ärligt talat inte var jag får allting i från. Alldeles nyss satt jag och surfade runt lite. Personligen tycker jag att DN är en bra tidning som - oftast - brukar innehålla vettiga saker, men alltså seriöst. Nu vet ju vi att jag inte är normal. Det har vi tillsammans konstaterat förut, men VAD är det inte jag hittar för artiklar på DN.

Först ut en artikel om "Knull-De-Luxe". Alltså seriöst. Här får man information som man kanske inte vill ha.
Först ut var Nationella hivrådet med ”Knull de Luxe” som innehåller en app som hittar till närmaste kondomförsäljare. Nu presenterar Lafa – enheten för sexualitet och hälsa vid Stockholms landsting – en app som vill påminna unga vuxna om att inte glömma kondomen i sommar. Bland annat med hjälp av en ”liggkurva”.

Den här artikeln hittade jag strax efter att jag läst artikeln Insekt tar till snoppen för superstark ”sång”. När det gäller den här artikeln undrar jag var skillnaden mellan insekten och en vanlig man är. I artikeln kan man läsa följande: gnider snoppen mot magen varvid ett mäktigt ljud skapas och ganska ofta tycker jag mig se män som går åt det håll penisen styr. Kolla runt lite nästa gång du är ute. Det är inte så svårt att upptäcka dem. För det första är de ganska många och för det andra utmärker dem sig genom att kroppen bokstavligen går åt det håll penisen är. Kolla!

Tidigare idag var jag också inne på DN, jag är där ganska ofta. Just för att jag anser att deras artiklar är lite mer sakliga. Nu vet jag inte om jag måste ändra uppfattning efter idag, eller, om det helt enkelt är jag som dras till den här typen av artiklar. Tidigare idag läste jag nämligen: Sexleksaker farliga för din hälsa, enligt gröna.  Ja, tydligen kan man bla drabbas av fetma. Sure! Det är säkert sexleksakerna som är den primära anledning till fetma. Så, nästa gång du ska ge ett bantningsråd, säg åt den feta personen att sluta använda sexleksaker, eller förresten. Säg åt alla personer du anser är feta att sluta använda sexleksaker och de som behöver gå upp i vikt att börja. Det är dagens bantningstips!!

Kommentarer

Postat av: Sofi Wallgren

Publicerad 2011-07-10 22:27:26

Haha, det sista där var riktigt bra råd!! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela