Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hårprojekt och kursstart

Publicerad 2011-07-24 12:39:01 i Vanlig vardag,

Jag påbörjade ett litet hårprojekt tidigare i veckan. Resultatet borde komma efter ungefär två veckor. Just nu är jag väl sådär halvnöjd, men jag vet att det tar två veckor innan resultatet syns.

Om det faller väl ska jag berätta vad jag gjort. Om det inte gör det. Då kan vi bara konstatera att det inte alls var någon bra metod.

Igår fick jag iaf höra att håret var fint. Jag vet för övrigt inte vad som hänt sista tiden då jag verkar ha gått upp några snäpp på mansskalan över vilka kvinnor som verkar attraktiva. Det kanske är bra. Vad vet jag?

Imorgon ska jag iaf fixa så att jag kan börja läsa Fysik A och Engelska B. Vill bli färdig så snart som möjligt. Har för mig att man måste läsa två böcker på Engelska i den kursen så det skulle jag egentligen kunna börja med redan nu. Vill förstås ha en bra bok att läsa.

Funderar på om jag skulle läsa Brödraskapet, Originaltitel: Bretheren, av Robyn Young. Det är bra om jag är färdig med de två kurserna så att jag hinner med även Fysik B.

Jag kommer att bli tvungen att lägga ner sjukt mycket tid på de här kurserna kommande månader, men förhoppningsvis är det värt det och jag kommer in på utbildningen jag nu tänkt gå. Jag borde göra upp en seriös plan över hur jag tänkt det här i förlängningen.

Om jag kommer in har jag till i maj nästa år på mig att "bli av med hästarna". Eftersom den här utbildningen är på 180 poäng, men bara läses på 2-2,5 år fattar ni att det finns inte så mycket tid över de åren utan jag måste komma på något. Jag hade ändå bara tänkt ha Ante kvar ändå till dess. Vi får se helt enkelt. Först måsta jag ju komma in och klara lämplighetstesterna och liknande.

Det är dessutom vissa saker på den här utbildningen som måste betalas privat, ganska mycket pengar så det skulle vara bra att bara ha en häst fram till dess också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela