Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gemensam tvättstuga är inte så dumt ändå. =P

Publicerad 2011-07-17 11:37:06 i Vanlig vardag,

Jag är inte så förtjust i tvättstugan här i området för det är tre stycken som tvättar samtidigt. Jag tycker att det är lite stressande då jag gärna vill tvätta själv. Sedan blir jag lite nojjig att någon ska stjäla min tvätt också. Men nu har jag ändrat mig....

Idag var det en sjukt snygg kille där inne. Jag har sett honom förut i området, det ska jag inte förneka, men nu tvättade vi samtidigt. Hmmm....jag tror dessutom att han är singel numer. Förut såg jag honom med någon, men senaste tiden har han alltid varit själv. Måste fundera lite mer på det här. Kanske gå rundan med hunden åt ett annat håll eller så. Hans bil är åtminstone parkerad nära "mitt" hus och jag tror att han bor i längan bortanför. Jaja, ni kanske är så intresserade av det här, men det finns en risk att det blir en följetong snart. Hehe!!!

Om inte annat måste jag nog börja tvätta oftare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela