Real Time Analytics

Livet På En Kant

En del av historien: Mitt tragiska shitty life!!!

Publicerad 2011-07-17 20:48:02 i Vanlig vardag,

Förra helgen var jag ut på en "date" med en person och det var intressant. Först och främst för att den här personen berättade en galet sjuk historia. Jag kan omöjligt återberätta, för jag kommer inte ihåg allt, det var så galet sjukt och så många delar att jag bara minns hälften, om ens det.

Historien handlade om en tredje part. Det var en tjej som träffat en kille som blåste henne totalt. Totalt alltså. Han lyckades ta allt vad hon ägde och hade och lyckades också få henne att vända ryggen till alla hon hade nära så hon bara hade honom kvar. Det var alltså helt galet och sjukt, men ni får nöja er med den här superkorta varianten.

Jag blev också lurad och blåst förut. Tack och lov, var det en utanför  som gjorde det. Det var alltså ingen jag hade nära och det är jag evigt tacksam för. Efter den här händelsen har jag ändå otroligt svårt att lita på andra. Min integritet har blivit större än någon kan ana och jag släpper faktiskt inte in någon i mitt liv egentligen, om jag ska vara riktigt ärlig.

Den här händelsen ledde till ett antal bieffekter. Bla en som ändå blev som ett avslut på det hela. Efter det kan jag som inte sjunka lägre. Tack och lov, säger jag igen, efter det kunde jag bara påbörja resan uppåt.

Igår fick jag en ny berättelse från en annan person. Den här ligger väldigt nära avlsutet på allt mitt skit. Den här var dock snäppet värre och betydligt mer förnedrande.

Båda de här berättelserna har fått mig att inse att jag är egentligen inte ensam. Det svåraste när allt det här började var först att flera vände ryggen till. Många som jag trodde var mina vänner. Några var tysta. Resten vände jag ryggen till själv. Till slut var jag nästintill helt ensamen. De ansåg att det var mitt eget fel allt det här och flera av er anser nog det även idag. Men fan alltså. Nu är det pay-back-time. Jag vet ALLT om det här. De få som jag berättat för har fått utvalda delar anpassade efter varje person. INGEN vet hela historien från början till slut - förutom mig själv.

Det verkar som att jag förbereds för att få allt det här avklarat nu med tanke på historierna. Det andra alternativet är att jag själv börjar vara redo och själv letar upp de här sakerna. Jag vet inte och det spelar ingen roll. Båda historierna var lika viktiga för mig att höra. Jag har känt mig så jävla misslyckad länge nu och när jag fick svart på vitt hur fel det var skött innan blev jag så förbannad.

Det är nu jag tagit fram min ångvält och ska ut och köra. Passa dig så du inte står i vägen är mitt enda tips idag. Jag kommer inte att ta någon som helst hänsyn i min väg att lyckas.





E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela