Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det är så här det kan gå

Publicerad 2011-07-20 22:17:44 i Vanlig vardag,

Nu på kvällkvisten gav min telefon upp hoppet om livet. Den har gjort så här en gång förut, men då vaknade den till liv på morgonen. Jag vet inte om den är ute på egna fester och kanske däckar ihop av fyllan eller något. Det har iaf lett till att jag spenderat kvällen utan.

Kändes som att jag var på stenåldern igen. Intressant att man får panikångest för ungefär 3 timmar utan telefon. Det är faktiskt helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela