Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2011-07-15 07:50:33 i Vanlig vardag,

Mitt största problem idag var att mjölken endast räckte till att göra EN latte. Det är faktiskt kris då. Helst hade jag druckit en till, men nu måste jag överleva endast på en enda fram till 9.30. Snacka om illa. För att göra det hela ännu värre var dessutom pålägget till mackan jag gjorde slut. Allt pålägg var slut. Varför gick jag inte till affären igår?

Nej, med tanke på det som hänt mig nu på morgonen får vi bara hoppas att det inte är jordens undergång idag. För mig känns det som att det skulle kunna vara det just nu.

Nåväl, bara att hoppas på det bästa och köra på då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela