Real Time Analytics

Livet På En Kant

Någon tyckte nog att jag var bitter

Publicerad 2011-01-14 07:08:15 i Vanlig vardag,

Alltså, jag skrev precis ett inlägg och sedan tryckte jag på spara och publicera. Sedan loggar sidan ut, jag blir lite fundersam och loggar in igen. Då har mitt inlägg försvunnit. Det är helskumt för inläggen automatsparas i utkast under tiden man skriver och det här inlägget bara försvann.

Jaja, någon tyckte väl att jag var alltför bitter och måste sluta klaga så då gör jag väl det. Det mesta blir ändå vad man gör det till. Jag vänder väl helt enkelt på det och skriver något liknande det jag hade skrivit.

Igår hade jag en himla tur och hann med bussen som gick 1648. Det var helnice. Jag var hemma hela 1,5 timme än tidigare i veckan. Det kändes att jag hade mycket mer tid på kvällen hemma. Det var tom att det nästan kändes lite lyxigt. Idag tror jag att jag också kommer att hinna med en tidigare buss.

Imorgon funderar jag på att kliva upp och ta första bussen till stallet, alltså inte första, första bussen som går utan den som stannar precis utanför stallet. Jag kommer då att vara färdig i stallet på förmiddagen och kan åka buss hem också. Fast jag hade tänkt försöka starta bilen och köra den hem. Jag tror att det går. Den ville bara ha lite mer ström och det är en enkel sak att fixa.

Nu ska jag försöka fixa till designen på bloggen lite till något jag kanske tycker är bättre och under dagen hinner jag nog inte snygga till det jag eventuellt förstör nu så ni får ha överseende. Sedan ska jag leta upp en hundpåse och gå ut med hunden. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela