Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tjäna pengar

Publicerad 2011-02-15 22:58:48 i Vanlig vardag,

Jag stod med några en dag och diskuterade bloggar. De visste inte hur man tjänar pengar på sin blogg och det gäller att man har teknik för hur man lägger in sina annonser. Det första man bör göra är att gå med i affiliate-program.

Jag är med i följande, alla är gratis att bli medlem på:

1. Google Adsense - Gratis att gå med på Google. Lättanvänt!

2.  - Stort utbud och relativt lättanvänt.

3. Adtraction - En av mina favoriter. Väldigt lättanvänt och lätt att hitta på sidan.

4. Commission Junction - Jättestort utbud av program, men många är utländska. (Ska fixa en länk!)

5. www.zanox.com - Tyskt nätverk. Mycket svenska sidor också.

6. Scandic Partners - Är inte så stort än, men verkar väldigt bra och seriöst.

Det är bara att klicka in sig på sidorna så ska jag ge er en guidning i veckan om hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela