Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tänkte lägga in en Facebook-gilla-knapp

Publicerad 2011-02-26 20:52:47 i Vanlig vardag,

Jag har försökt lägga in en Facebook-gilla-knapp just nu, men det fungerar inte så bra. Jag har varit in och läst en par guider, kopierat koden och lagt in den på rätt ställe, ändå får jag inte till det. Nu ska jag hitta på något annat typ titta på tv eller nåt och imorgon ska jag försöka fixa till det. Jag hatar verkligen att skriva kod för det känns som att det alltid jävlas. Jag får säkert till det, men inte just nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela