Real Time Analytics

Livet På En Kant

Svårt ibland

Publicerad 2011-02-25 09:00:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Just nu finns det två saker jag egentligen skulle vilja skriva om, men grejen med internet är att man inte kan skriva vad som helst eftersom det är ett öppet forum. På ett sätt är det jobbigt för det blir lite som en kanal ut när man skriver. Det är ungefär som att man blir befriad från någonting och kan se det ur ett mer konkret perspektiv. När det bara är inne i hjärnan är det som att allt är abstrakt.

Nu vill jag inte skriva om de här två sakerna för det skulle inte bli bra. Jag har märkt att en del människor inte har den gränsen, men jag vill gärna behålla min. Den ena känns mer aktuell att skriva om för då skulle jag kunna dela med mig av mig som person. Det här har nu tagit upp min tanke i flera dagar och den tanken blir liksom inte mindre och mindre utan mer tvärtom. Det är absolut inget negativt och det är absolut inget skitsnack av något slag. Det är bara mina egna tankar om livet.

Den andra grejen känns mer som en bitterhetsgrej och jag undrar om jag egentligen har något behov av att skriva det om det inte vore för att det just är en bitterhetsgrej. På den fronten är jag lite mer besviken och det är det som driver det. Jag kommer inte att skriva något och saken kommer att försvinna ur mitt liv inom en framtid. Det är inte så viktigt för mig att hålla på på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela